پدافند هوایی ارتش اجازه هیچ تعرضی به کشور را نخواهد داد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  رئیس اداره عقیدتی - سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تاکید کرد: پدافند هوایی ارتش اجازه هیچ تعرضی به این کشور و مردم را نخواهد داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی - سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش، صبح امروز در مراسم انس با قرآن کریم که به مناسبت 10 شهریور سالروز پدافند هوایی ارتش در حسینیه جماران برگزار شد گفت: دنیا اگر به دنبال حقانیت اسلام است، توجه خود را به قرآن معطوف کند و برای درک چنین فضای نورانی حقیقتا باید به قرآن رجوع کرد.

وی با بیان اینکه در این دنیا هر کس به دنبال قدرت و کسب ثروت است از معنویات قرآن به دور است، اظهار داشت: بسیاری از قدرت‌ها و دعواها و نزاع‌ها بر سر حکومت‌داری برای رسیدن به مطامع دنیاست، اما بزرگترین نعمتی که خداوند در انسان قرار داده قدرت تشخیص و عقل سلیم است تا او راه را درست تشخیص دهد و گرفتار ظلم و طغیان و بی‌عدالتی نشود.

رئیس اداره عقیدتی - سیاسی پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت سوریه اشاره و خاطرنشان کرد: شیطنت بزرگی که آمریکا در سوریه انجام می‌دهد، عینا مظهر جبهه باطل است که از آن سر دنیا آمده‌اند و چند سالی یک کشور مسلمان را با یک جنگ داخلی خانمانسوز درگیر کرده و قصدش ضربه زدن به جبهه حق است.

حجت‌الاسلام انصاری اضافه کرد: جرم مردم سوریه و حاکمیت این کشور این است که با رژیم غاصب صهیونیستی مخالفند. مردم سوریه طرفدار حزب‌الله و نزدیک به جمهوری اسلامی ایران هستند و به واسطه این جرم چند سالی است که زن و بچه و ملت سوریه را به خاک و خون می‌کشند.

وی با بیان این مطلب که بهانه آمریکا برای حمله به سوریه یک بهانه ساختگی و ساخته شده به دست خودشان است، تصریح کرد: با نگاه به این عملکرد آمریکا می‌فهمیم که آنها در جبهه باطل هستند و قرآن کریم نیز از آنان به عنوان منافقین نام برده است.

رئیس اداره عقیدتی - سیاسی پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء افزود: آمریکا امروز مظهر طاغوتی است که قرآن به ما معرفی کرده و رژیم صهیونیستی نیز مظهر چپاول و ظلم و ستم به مردمی است که 14 قرن پیش قرآن خطر آنها را بیان کرده بود.

انصاری در بخش پایان سخنانش با اشاره به ساده‌زیستی امام و علاقه‌اش به تلاوت قرآن کریم گفت: حقیقتا امام در ترویج فرهنگ استواری در برابر کاخ‌نشینان نقش با اهمیتی داشت. حقیقتا امام دنیا را تکان داد و امروز مردم آزادیخواه سوریه امام را الگو، رهبر، پیشوا و شاگرد خلف ایشان یعنی مقام معظم رهبری را نماد نهضت آزادی‌خواهی می‌دانند.

وی تصریح کرد: به استکبار می‌گوییم که ملت ایران و نیروهای مسلح و به‌خصوص پدافند هوایی ارتش که مسئولیت سنگین دفاع از آسمان جمهوری اسلامی ایران را دارد تا روزی که قرآن دارد و همیشه آن را خواهد داشت و تا روزی که فرمانده‌شان شاگرد مکتب قرآن و امام است، اجازه هیچ تعرضی به این کشور و مردم را نخواهند داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا